450 inlägg, 24 månader och 2 år senare!

Hej!
Upptäckte att det var ca 2 år sen jag skrev mitt första blogginlägg, 2 år och 6 dagar för att vara exakt, inte illa pinkat!
Då var allt nytt och spännande, minns det som igår när jag och Becca satt i hennes kök och försökte lista ut hur man gjorde en header, efter några timmar lyckades vi och vi va såå stolta! Haha ja det va tider det!
Nu tänkte jag gå och lägga mig.

Eftersom klockan faktiskt är 01.00 så är det ju Måndag den 18 april just nu, förövrigt min sista dag som omyndig, för den 19 april, då jävlar är det min dag!

Ni får ha det så bra, så hörs vi i framtiden!

Puss och godnatt!



Denna bilden får avsluta, den har nog ca 2 - 2,5 år på nacken, men jag tröttnar aldrig på den!
#1 - m3lind4

HAHAHA omg så fucking skön blogg du har! :D:D::D