Rix <3

Hellu!
Rix igår va livet :)

Haha började med att vi skulle ta tåget in klockan 15:38, det gick ju jättebra....kom till stan vid 18:10 typ!!
Tåget som skulle komma kom inte eller först va dt försenat 10 minuter typ, sen sa dom att det va inställt och skulle ersättas med en buss, haha men bajs på den, den kom aldrig eller jo såhär va de: Becca och Avva gick och köpte glass efter att vi väntat på bussen i typ 2,5 timmar! sen när dom kom tillbaka blev vi andra sugna så vi stack och köpte me men när vi ska gå från konsum ringer Avva och säger att bussen har kommit!! Jag skrek i hela konsum till Ang, Annica och Sara att bussen hade kommit, vi sprang, vi sprang, vi såg bussen åka! Det roligaste va ju att Becca och Avva hade gått på bussen med Annicas väska! så vi fick betala åt henne! haha! Dom första timmarna där då...

Sen när vi kom in gick vi och åt på donken massa gott va det efter massa timmar på station och tåg, sen blev det ut i solen snacka me folk man träffade, haha just de vi köpte sånt där spray och sprutade på varanndra haha lite på annat folk typ Filip haha förlåt :)

Tror att vi gick till scenen sen? eller? aja iaf trängdes med folk och diggade nått förband, stod där en halvtimma typ sen höll vi på att kissa ner oss, så vi trängde oss ut och började leta efter en toa men vi hittade ingen så jag gick på toa hemma typ 5 timma efter! hah sen tror jag att jag och Becca gick och satte oss vid ett träd och typ drack cider, sen kom det nårra killar där om ville ha vårat nummer och några andra som ville att vi skulle äta på donken me dom :) haha så söta va dom :)

Sen försökte vi hitta Ang och Avva men det gick inte alls bra så vi gick inte mot stan och träffade Jonathan och hans kompisar :D sen tror jag vi fortsatte till donken och träffa Josefina och hennes kompis Disa tror jag hon heter :) sen gick vi till bron där...såg Sebbe och Adam stöta på några tjejer så söta va dom :) sen träffade vi Filip igen sen åkte vi hem i en fullproppad buss :)

Älska dagen, måste göras om <333
#1 - emma

du träffade mig också faktiskt ;D

#2 - Alexandra

Jaa, asså dagen va sjukt bäst ;D Måste åka in alalihop tsm nästa år oxå ;)<3

Men vart fan fick ni cider? :O vill oxå ha ju!

#3 - Josefina.

ajjemän, Disa heter hon :D Och donkan va ju hemsk ! Gick in och vände ^^